נתניהו בפורום 'שרינו' הודה "לאלו שהתראיינו" ויצאו להגנתו

איתי גדסי No Comments on נתניהו בפורום 'שרינו' הודה "לאלו שהתראיינו" ויצאו להגנתו

בישיבת שרי הליכוד הודה ראש הממשלה נתניהו לשרי הליכוד שהתראיינו והגנו עליו בתקשורת • השרה רגב: צריך להזכיר לשמאל הקיצוני שאי אפשר להחזיר בכוח. הציבור אמר את דברו ב-30 מנדטים לליכוד"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה נתניהו נפגש הבוקר עם שרי הליכוד כמידי שבוע, והודה לשרים שיצאו להגנתו והתראיינו בכלי התקשורת. זאת לאחר שמרבית השרים למעט רגב, הנגבי קרא וכץ, סירבו לצאת להגנתו בפומבי.

בפתח ישיבת הממשלה, אמרה שרת התרבות מירי רגב "אני ממש לא מודאגת. גם ראש הממשלה לא מודאג. סיימנו עכשיו ישיבת שרים. ראש הממשלה נראה נינוח ובטוח בעצמו, כפי שהוא חזר ואמר אין כלום כי לא היה כלום. אני סומכת ב-100% על ראש הממשלה. צריך להפסיק עם הלינץ' הזה של חלקים מהתקשורת ומהאופוזיציה שעושים כל מה שניתן להחליף את נתניהו. צריך להזכיר לשמאל הקיצוני שאי אפשר להחזיר בכוח. הציבור אמר את דברו ב-30 מנדטים לליכוד".

השר ישראל כ"ץ: "יש לאפשר לרה"מ בנימין נתניהו למלא את תפקידו בהתאם למנדט אותו קיבל מהציבור. במדינת חוק ובמשטר דמוקרטי, לא מדיחים ראש ממשלה על סמך כותרות בתקשורת, הפגנות אופוזיציה או הליכי חקירה חלקיים.

השר כץ הוסיף: "יש לי אמון ברה"מ ואני מאחל לו שחשרת העננים המרחפת מעליו תוסר בהקדם. אני סומך על מערכת אכיפת החוק שתעשה את עבודתה במקצועיות ובאחריות הנדרשת, כדי לאפשר למדינת ישראל להמשיך ולהתמודד כראוי עם האתגרים המורכבים בפניהם היא ניצבת."

בישיבת הממשלה אמר נתניהו "מחר אארח את נשיא טוגו שמגיע לישראל. אני אשוחח איתו בין השאר על ועידת אפריקה-ישראל שטוגו אמורה לארח בעוד כחודשיים. זה יהיה הביקור השלישי שלי באפריקה במשך קצת למעלה משנה. תחילה במזרח אפריקה, אחר כך במערב אפריקה, ועכשיו ועידה כלכלית-טכנולוגית למדינות אפריקה, במטרה ברורה – להחזיר את ישראל לאפריקה בגדול.

"זה לא עובר בלי מאמצי נגד. על נשיא טוגו מופעלים לחצים שונים כדי לבטל את הוועידה, והלחצים הללו הם העדות הטובה ביותר להצלחת המדיניות שלנו, לחדירה של ישראל לאפריקה. בשבוע שעבר הודיעה לנו קייפ ורדה שהיא לא תצביע יותר נגדנו במוסדות האו"ם. זה דבר חשוב וזה עדות להצלחה, וכמובן שאני אדון עם נשיא טוגו על דרכים להעמיק ולהרחיב את החדירה הזאת של ישראל לאפריקה.

"היום אנחנו גם נכנס ועדה בראשותי לדון בשאלת נתיב האבות. אנחנו מטפלים בזה ברציפות ומנסים למצוא פתרון – פתרון אנושי ופתרון הגיוני לבעיה אנושית. אני מקווה שאנחנו נצליח להתקדם בנתיב הזה.

"הממשלה תאשר היום את מדיניות ההזדהות הפתוחה. הכוונה לתת שירות טוב יותר לאזרח דרך הטלפון, דרך הטלפון הסלולרי, דרך המחשב, בידיעה שמדובר באותו אזרח ולא במישהו אחר. כלומר, יש צורך לתת שירות טוב, נגיש, מהיר לאזרח ולהגן עליו מפני גניבת זהותו, דבר שהופך להיות מאוד נפוץ במדינות העולם. אמצעי ההזדהות המרכזיים הם תעודת זהות חכמה ואמצעים ביומטריים וטכנולוגיים אחרים. האזרח הוא הלקוח, האזרח צריך להיות בטוח, ואנחנו נקדם היום תוכנית לאפשר באמת התפתחות גם בנגישות וגם בבטיחות של האזרח למוסדות השונים".



0 תגובות